16 sierpnia 2011

Gift from The Conservatorie :*

 
Dzisiaj recenzja kosmetyków i akcesoriów od The Conservatorie. Jestem mile zaskoczona jakością i opakowaniem kosmetyków. 


Zestaw Pędzli do makijażu 








Opis:  Pędzle są świetne, wykonane z bardzo dobrego włosa, który jest miły w dotyku. W zestawie jest 7 pędzli - 2 duże i 5 małych. Dobrze zbierają puder oraz cienie. Wygodne jest przede wszystkim opakowanie, w którym możemy włożyć wszystkie pędzle. Cena też jest atrakcyjna także lepiej kupić sobie taki komplet niż za pojedynczy zapłacić np. 60 czy 90 pln w Sephorze, gdyż te pędzle są naprawdę bardzo dobrej jakości może nawet lepszej niż te droższe. Na ten moment to mój najlepszy zestaw do makijażu jaki posiadam w swojej kosmetyczce.
Cena: $ 10,95

Podkład pod makijaż na oczy




 Opis: Podkład pod cienie do oczu, idealnie wygładza, wyrównuje koloryt skóry na powiece. Ułatwia równomierne nałożenie cieni, eyelinera czy kredek. Dla mnie super sprawa używam go przed każdym robieniem makijażu. 
Cena: $ 3,95
Waga: 8,5 g

Cienie do oczu


Opis: Cienie do oczu w fajnej kolorystyce. Są to brokatowe cienie fajnie wyglądają na oku, dobrze się rozprowadzają po powiece, jestem z nich bardzo zadowolona. Jeszcze nie miałam w swojej kolekcji cieni tak wyrazistych i dość mocnych, zawsze malowałam się raczej delikatnie, jasne kolory itp. ale gdy nałożyłam na oko coś mocniejszego naprawdę mile się zaskoczyłam, ponieważ oko fajnie się mieni w odcieniach różu i fioletu z brokatem.
Cena: $ 13,95

Wszystkie wyżej wymienione kosmetyki i akcesoria możecie nabyć w sklepie internetowym na www.theconservatorie.com


2 komentarze: