31 sierpnia 2011

Kosmetyki ROUGE BUNNY ROUGE


 Jestem bardzo zadowolona z współpracy  z firmą rouge bunny rouge, ponieważ mają niesamowite produkty robione tylko i wyłącznie z roślin.


Rouge Bunny Rouge, As If It Were Summer Still, Bronzing Glow Powder (Puder brązujący)


  

Opis: Jest fantastyczny, używałam wielu pudrów, każdy miał coś co mi nie pasowało ten nie ma żadnych wad, aż dziwne ale prawdziwe. 

Jest niewyczuwalny na skórze, nadaję cerze naturalny kolor, nie bryli się, wygładza cerę. Dużą zaletą jest to, że łatwo się rozprowadza. Gdy nałożyłam puder rano na skórę trzymał się cały dzień. Jest bardzo wydajny. Odkąd go dostałam używam go codziennie. Oczywiście nie wspomnę już o pudełku, które jest takie słodkie. Jestem zauroczona tymi produktami od teraz jest to moja ulubiona marka kosmetyczna.

Puder można nabyć w drogeriach Douglas - cena: 174 zł / 12 g

 

Rouge Bunny Rouge, Cheeks In Bloom Blush Wand (Róż w sztyfcie)


Opis: Gdy pierwszy raz ujrzałam to cudeńko myślałam, że to pomadka, a to taka mała zmyłka ponieważ jest to róż do policzków, który nadaje się również jako pomadka. 

Róż jest w wygodnym sztyfcie, bardzo łatwy w użyciu. Jest kremowy, lekki i trwały. Rouge Bunny Rouge Cheeks In Bloom zawiera olejki z nasion słonecznika, nasion palmy i jojoby dla niezwykle miękkiego, kremowo - pudrowego efektu wykończenia. Świetnie wygląda również na ustach. Ma świetną konsystencje jest gładki, a także przyjemnie pachnie. 

 Do nabycia w drogerii Douglas - cena: 114 zł / 0,4 g

 

For Love of Roses Original Skin Blush róż do policzków


Opis: Świetny róż do policzków, konsystencja jest idealna, gładka w dotyku. Naturalnie wygląda na skórze, promiennie. Uwielbiam go :*

 

Joys & Desires Decadent Duos - Błyszczyk do ust



 Opis: Błyszczyk do ust ma świetna konsystencję idealnie rozprowadza się na ustach, nie zostawia żadnych grudek. Trzyma się co najmniej 7h. Najlepszy błyszczyk jaki posiadam w swojej kosmetyczce. 

Cena: 89 zł 

 

Thank you so much :* 

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to ceny zbyt wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog is amazing
    i love it

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń