17 lutego 2012

Kosmetyki KAMIWAZA


Niedawno znalazłam firmę, która posiada naturalne kosmetyki do pielęgnacji włosów i nie tylko. I bardzo się cieszę, że mogę je testować. Dziś recenzja jednego z trzech produktów, które dostałam od firmy KAMIWAZA.

TSUMEWAZA - krem regenerujący dłonie i paznokcie



Krem  zawiera aktywne substancje roślinne, które usprawniają procesy życiowe komórek tworzących paznokcie i naskórek.Poprawa wyglądu skóry i regeneracja płytki paznokciowej następuję po około 3 miesiącach.Polecany jest dla każdego rodzaju skóry rąk. 

 - intensywnie nawilża
- pielęgnacyjno-ochronny
- zmniejsza szorstkość skóry
- poprawia poziom natłuszczenia skóry

Jak stosować: 2 razy dziennie lub częściej, w zależności od potrzeby.

pojemność: 40 ml


Opinia: Stosuję go dopiero od jakiś niecałych 2 tygodni, ale minimalne efekty już są. Gdyż posiadam bardzo wrażliwą skórę, szczególnie teraz gdy temperatura na dworze spada do -20C. Moja skóra dłoni jest w fatalnym stanie: jest szorstka,sucha. Gdy kurier przywiózł mi kosmetyki firmy Kamiwaza, od razu użyłam jako pierwsze kremu do rąk. Skóra po nałożeniu kremu jest oczywiście gładka i przez dłuższy czas dłonie są milutkie w dotyku. Zapach jest dość specyficzny. Na rynku jest bardzo wiele kremów do rąk, ale mogę z pewnością polecić ten krem, gdyż jest zrobiony na naturalnych składnikach i ja od razu pokochałam ten produkt

A TUTAJ możecie kupić sobie ten oto produkt !

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz