25 stycznia 2013

Codzienna pielęgnacja

Dziś troszkę o kosmetykach, które używam na co dzień. Na początek podkład z Revlonu, jest to mój ulubiony podkład, który idealnie kryję i nie tworzy maski. Można o wiele taniej kupić go np. na Allegro.


Podkład | REVLON

Teraz czas na bazę pod makijaż. Jest to biały delikatny kremik od ROUGE BUNNY ROUGE. Wygładza cerę i pozwala na równomierne nałożenie podkładu.



Teraz pudry w kamieniu i transparentny, ja aktualnie mam z KOBO i z RIMMELA.



Teraz coś na policzki:



Mocne oko, moje love to smoky eyes i eyeliner 



Najlepsza odżywka do paznokci właśnie już mi kończy, a paznokcie są mocne, szynko rosną :) cudoo



8 komentarzy:

  1. great post! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    Też lubię podkłady z Revlona /sama mam jeden/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely blog!

    Do you want to follow each other? :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Your photos are just amazing! I totally enjoyed browsing through your site!

    Love your blog! So much info, I loved reading your stuff! Would you like to follow each other? I just followed you on GFC, hope you can follow me too! More power to you, can't wait to read more of your posts!

    XOXO
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks for following me! Followed back! :)

    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji: http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. też używam podkładu Revlon ColorStay i jestem z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń