19 lutego 2014

Depilacja laserowa Vectus - 1 zabieg ! BeautymeD


Za mną pierwszy zabieg depilacji laserowej Vectus, który odbył się w Klinice Medycyny Estetycznej BeautymeD w Warszawie. Obszar, który wybrałam do depilacji to łydki.




Dojazd do Kliniki: Zanim przejdę do opisu zabiegu chciałabym doradzić, poinformować jak łatwo i szybko trafić do kliniki (szczególnie tyczy się to tych osób, które nie są z Warszawy tak jak ja). Więc ja zdecydowałam się na metro, szybko i sprawnie. Ceny biletów to: normalny: 4,40 zł ulgowy: 2,20 zł.
Wybieramy wejście do metra, które jedzie w kierunku na Kabaty. Wysiadamy na stacji Natolin. Wychodząc z metra mamy osiedle pełne bloków. Kierujemy sie wzdłuż ulicy Komisji Edukacji Narodowej szukamy nr 54. Musimy przejść ok. 300m i możemy już ujrzeć różowy szyld. I jesteśmy na miejscu. 



Pierwsze wrażenia: Po otworzeniu dość sporych drzwi ujrzałam piękne, białe i ciepłe wnętrze. Natychmiast zostałam bardzo serdecznie powitana przez Panią, która pracuje na recepcji. Rozgościłam się, napiłam soku i wypełniłam ankietę dotyczącą samego zabiegu oraz zgode na zabieg. Zabieg miałam na 14:00 lecz do kliniki dotarłam juz na 13:00, po wypełnieniu ankiety za ok. 10 min zostałam już zaproszona do gabinetu na zabieg ! Przed zabiegiem Pani Kosmetolog opowiedziała mi dokładnie o laserze. 


(Zabieg miałam dokładnie w tym gabinecie co na zdjęciu)




Zabieg: Dzień przed zabiegiem należy zgolić włoski. Na początku Pani Kosmetolog zbadała mi poziom melaniny w skórze (jest to jedyny na świecie laser, który posiada taki czytnik). Dzięki takiemu czytnikowi można zastosować wyższe parametry, które są bezpieczne dla pacjenta. Zanim rozpoczął się zabieg musiałam założyć okulary, które chronią przed promieniami. No i teraz już można zaczynać. Czekałam z niecierpliwością na pierwsze dotknięcie do skóry (byłam ciekawa czy boli bardzo, troszkę czy w ogóle). I muszę przyznać, że nie było strasznie naszczęście. Zabieg jest odczuwalny, można to porównać do ukłucia igiełkami (wg mnie wyrywanie włosków woskiem jest o wiele bardziej bolesne). Urządzenie ma wbudowany system chłodzenia ”Advanced Contact Cooling”, dzięki któremu skóra jest chłodzona przed, w trakcie i po emisji światła co powoduje iż zabiegi są mniej bolesne i trwaja bardzo krótko ! Mój zbaieg trwał ok 15 min !!! Laser diodowy o długości fali 810 nm, emituje wiązkę promieni, która pochłaniana jest przez barwnik włosa, co prowadzi do zniszczenia jego cebulki. 

Po zabiegu: Można śmiało depilować nogi, a także kremować je balsamem. Za to nie wolno stosować peelingów ani opalać się. Pani kosmetolog ustaliła mi drugą z czterech wizyt za 8 tygodni, czyli dopiero w kwietniu. Kolejnymi wrażeniami po depilacji podzielę się z Wami teraz po czwartej czyli ostatniej wizycie.

Możecie też zobaczyć jak wygląda taki zabieg na żywo, zapraszam: TUTAJ

Aby dowiedzieć się więcej o klinice, a także zapoznać się z nią bliżej, zapraszam do obejrzenia filmiku :)



WAŻNE INFORMACJE:

* strona internetowa kliniki: http://beautymed.com.pl
* Klinika znajduję się na Aleji Komisji Edukacji Narodowej 54/U11. 
* Telefon kontaktowy w razie jakichkolwiek pytań: +48 22 400-90-26, +48    605-905-608
* Na wizytę możecie się również zapisać za pomocą maila: rejestracja@beautymed.com.pl


1 komentarz:

  1. Jeszcze nie tak dawno nikt by mnie nie przekonał, ze depilacja laserowa jest czymś czego potrzebuję. Moja przyjaciółka dość długo namawiała mnie do odwiedzenia Beautymed - nie wierzyłam, że tego własnie potrzebuję. Po 3 zabiegach zastanawiam się czemu tak długo czekałam? wybawienie nas, kobiet od odwiecznego problemu! Cudo!

    OdpowiedzUsuń