24 sierpnia 2014

Depilacja laserowa Vectus - wrażenia po ostatnim zabiegu BeautymeD


Jak wiecie na początku roku zdecydowałam się na depilację laserową. A dziś jestem już po ostatnim czwartym zabiegu. Przypomnę, że zabieg odbył się w Warszawskiej Klinice BeautymeD

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej szczegółów o tym zabiegu zapraszam do moich poprzednich postów tj. informacja o laserze i klinice KLIK oraz wrażenia po 1 zabiegu KLIK  

Zabieg był wykonanym Laserem Diodowym PALOMAR VECTUS, obszar który wybrałam do depilacji to łydki.





Moje wrażenia po zabiegu są bardzo pozytywne. Zabieg miałam powtarzany 4 razy. Po pierwszym zabiegu byłam ciekawa efektów, które przyznam że mnie bardzo zaskoczyły, lecz to jeszcze nie był efekt na który liczyłam. Teraz jestem juz po 4 zabiegu i mogę stwierdzić, że to naprawde świetna sprawa. 

Włosy przestały rosnąć i już mogę zapomnieć o codziennej depilacji.

Jeżeli miałabym się zdecydować na laserową depilację kolejnej partii ciała nie zastanawiałabym się ani sekundy.

Przypomnę, że zabieg trwa niecałe 15 minut ! Jest robiony przez bardzo sympatycznych lekarzy.


Polecam obejrzec filmik na temat depilacji laserem Vectus  :)




Zdecydowanie mogę Wam polecic ten zabieg. Na pewno nie należy on do tanich, ale biorąc pod uwage fakt, że juz nie będziemy marnowały czasu na depilację warto zaoszczędzić i poddać się takiemu zabiegowi i mieć stu procentowy komfort. Włosy na moich nogach przestały rosnąć i mam nadzieję, że tak będzie już na zawsze.

Ja jestem bardzo szczęśliwa, ze mogłam ku uprzejmości kliniki BeautymeD na własnym ciele przekonać się jak działa laser Vectus :)





Jeżeli macie jakieś pytanie związane z samym zabiegiem lub chcecie dowiedziec się więcej o klinice proszę smiało pytać. 

Wszystko na temat zabiegów w BeautymeD możecie poczytać na stronie internetowej http://beautymed.com.pl  a także być na bieżąco z promocjami i nowościami zapraszam na facebooka

Zachęcam też do zapoznania się z cenami zabiegów: CENNIK

Pełny adres kliniki:

Aleja Komisji Edukacji Narodowej 54/U11 (stacja metra Natolin), 02-797 Warszawa
+48 22 400-90-26, 
+48 605-905-608
rejestracja@beautymed.com.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz